"Kun elämä on osa jalkapalloa" - Marja Lipponen By Iisalmi -ehdokkaana

• Seuratoiminta

Pitkän ja ansiokkaan päivätyön suomalaisessa jalkapallossa niin valtakunnallisella kuin paikallisellakin tasolla tehnyt Marja Lipponen on ehdolla kotikaupungissaan Iisalmessa arvokkaan By Iisalmi -tunnustuksen saajaksi.

Iisalmen kaupungin, kumppaniyritysten ja –oppilaitosten yhteisessä By Iisalmi –brändityössä yhtenä vuosittaisena tekona on tunnustuskampanja, jolla nostetaan esille Iisalmen seudun elinvoimaisuuteen ja vetovoimaisuuteen vaikuttaneita tekoja. Tänä vuonna mukana on viisi yhteisön ehdotuksista karsinnan kautta äänestykseen päätynyttä ehdokasta, jotka kaikki ovat osoittaneet kisan kriteerien mukaisesti tinkimätöntä ’Haluan tehdä parasta’ –asennetta ja positiivisuutta.

Iisalmen kaupunki keräsi keväällä 2019 yleisöehdotuksia tunnustukseen ehdolle otettavista ja ehdotuksia tulikin paljon: yhteensä liki 80. Eniten mainintoja saaneiden joukosta By Iisalmi –verkosto äänesti jatkoon nyt julkistetun ehdokaskokoonpanon. Voidaankin todeta, että yhteisö on jo tunnustanut kaikki ehdokkaat arvokkaiksi ja tärkeiksi – Iisalmen ihmeen rakentajiksi.

Ehdokkaista Marja Lipponen on tuttu koko suomalaiselle jalkapalloväelle. Viime syksynä suomalaisten jalkapallonaisten puolesta lajin arvokkainta kotimaista tunnustusta Captain's Ballia vastaaottamassa ollut Lipponen on uhrannut suuren osan elämästään iisalmelaiselle Pallo-Kerho 37:lle. Oman pelaajauransa jälkeen hän on ollut seurassa lähes kaikissa mahdollisissa tehtävissä jo vuosikymmenten ajan. Pallo-Kerhon lisäksi Marja Lipponen on toiminut Suomen Palloliiton hallituksessa ja valtuustossa sekä erilaisissa asiantuntijaelimissä.

Katso lisää Marja Lipposesta artikkelikuvaa klikkaamalla.

Ehdokkaat 2019:

Matti Kokkonen, NHB:n puheenjohtaja & valmentaja
Louhenkatupäivä –tapahtuma
Tuija Pehkonen, media-alan ammattilainen
Marja Lipponen, Pallo-Kerho 37:n sihteeri
Iisalmen kaupunginkirjasto

Ehdokkaisiin voi tutustua kampanjasivulla www.iisalmi.fi/byiisalmitunnustus

Kampanjasivun äänestys on avoinna 6.10. saakka.