KTP:llä kahden ottelun viikonloppu – Silvan sopimus purettu

• Jalkapallosarjat

KTP urakoi viikonloppuna kahden harjoitusottelun merkeissä.

Ensin vastaan asettui Honka Espoosta, jonka KTP kohtasi jo kertaalleen tänä talvena. Vielä muutama viikko sitten espoolaiset olivat vahvempia, mutta nyt pisteet tasattiin lukemin 0-0. KTP peluutti Honkaa vastaan parasta miehistöään, ja vaikka vierailija pelitapahtumia ehkä hienokseltaan hallitsikin, oli KTP:n esitys lupauksia herättävä.

Lauantaina vastassa oli kaudella 2019 Kakkosessa pelaava Gnistan Helsingistä, ja ottelussa KTP antoi vastuuta pääasiassa nuorille pelaajilleen. Molemmat joukkueet ehtivät käydä ottelussa johdossa, mutta lopulta tässäkin pelissä päädyttiin lopulta tasatulokseen. Jimi Lassila vastasi KTP:n molemmista maaleista, lopputulos siis 2-2.

Argo Arbeiter oli tyytyväinen molempien otteluiden antiin.

- Koko joukkue onnistui Honkaa vastaan. Puolustimme hyvin ja ajoittain saimme myös oman pelimme toimimaan. Pidimme kovan vastustajan nollilla, ja meillä itsellämme oli maalipaikat ottelun ratkaisemiseen, Arbeiter sanoo kotkalaisten sivuilla.

- Gnistan-pelissä annoimme peliaikaa niille ketkä eivät Honkaa vastaan päässeet kentälle. Etenkin Niklas Leinosen peliä oli hienoa katsoa. Fyysisesti hän on vielä heikko miesten pelissä, mutta ajattelutaso on aivan eri maailmaa, kehui Arbeiter.

Lisäksi KTP tiedottaa purkaneensa sopimuksen brasilialaispelaaja Jean Carlo Da Silvan kanssa. Silvan ja KTP:n tiet eroavat yhteisymmärryksessä, ja KTP toivottaa kaudella 2018 neljä maalia vihreävalkoisissa tehneelle Silvalle onnea tulevaisuuden haasteissa.

KTP Honkaa vastaan: Koski, Paavola, Voutilainen, Dolivo, Manel, Kottoy, Leppänen, Ollila, Eerola, Pahkasalo, Multanen

KTP Gnistania vastaan: Piirainen, Lindfors, Lavikainen, Laitinen, Chakpha, Kolsi, Leinonen, Siven, Heijari, Jimi Lassila, Joonatan Lassila

• FC KTP