Korson Palloseura hakee toiminnanjohtajaa

• Seuratoiminta

Korson Palloseura etsii organisaationsa vahvistamiseksi entisestään palvelukseensa toiminnanjohtajaa.

Korson Palloseura ry (KOPSE) on jalkapalloon erikoistunut Korson suuralueella toimiva urheiluseura, jonka tarkoituksena on tuottaa jalkapalloharrastuksen avulla ilon ja onnistumisen elämyksiä. Seurassa on noin 800 rekisteröityä pelaajaa. Ryhmiä ja joukkueita on kaikenikäisille ja tasoisille futisleikkikoulusta aikuisten edustus- ja harrastejoukkueisiin.

Etsimme henkilöä, jolla on intohimoa ja ammatillista osaamista rakentaa organisaatiostamme entistä vahvempi kokonaisuus. Toiminnanjohtajan päätehtävänä on vastata seuran operatiivisesta johtamisesta ja hallinnon kehittämisestä, talouden hallinnasta sekä toimia seuran työntekijöiden suuntaa näyttävänä, läsnä olevana ja kannustavana esimiehenä. Vastaat seuran vastuullisesta taloudenhoidosta aktiivisessa yhteistyössä tilitoimiston ja seuran hallituksen kanssa.

Toimit myös sujuvasti seuran kasvoina ja äänenä Korson Palloseuraa, sen joukkueita sekä lajia edistävissä foorumeissa. Olet aktiivinen verkostoituja sekä kokenut osaamisen ja toiminnan kehittäjä, joka aidosti haluaa palvella jäsenistöämme.

Lisätiedot tehtävästä ja sen hakemisesta >>