Kopteff kovassa kunnossa

Viking Stavangerin Peter Kopteff on saanut valmistautua terveenä tulevaan kauteen. Vuoden ensimmäiset viralliset ottelut ovat Kiinassa, jonne Kopteff matkusti A-maajoukkueen kanssa perjantaina.

Helppoja otteluita vasen laituri ei usko olevan edessä, mutta luottamus Suomen iskuvoimaan on kova.- Kiina oli mukana edellisessä MM-lopputurnauksessa, joten mikään huono joukkue ei varmasti ole vastassa. Mutta myös syksyisen Amerikan kiertueen joukkueet olivat kovia ja parhailla mahdollisilla ryhmillään, mutta me panimme loistavasti kampoihin. En näe mitään syytä miksei näin kävisi myös Kiinaa vastaan, Kopteff ennakoi.Alkava kausi on Kopteffille mielenkiintoinen. Hänen loistavat otteensa niin maajoukkueessa kuin Vikingissä pantiin merkille monessa eri maassa. - Minulla alkaa viimeinen vuosi sopimuksesta. En ole tehnyt mitään päätöksiä tulevaisuuden suhteen. Tarkoitus olisi pelata paras kauteni Norjassa. Katsotaan sitten, mitä tapahtuu.Viking Stavanger lähtee kauteen samalla joukkueella kuin viime vuonna. Yhtään uutta pelaajaa ei valmennusjohto hankkinut.- Minulla on varmasti suuri rooli omalla pelipaikallani ja erikoistilanteissa. Kausi on vasta alussa, mutta täytyy myöntää, että odotan paljon tältä vuodelta niin seura- kuin A-maajoukkueotteluissa, Kopteff sanoi.