Kolme valtakunnallista UEFA B -täydennyskoulutusta marraskuussa - 9.-10.11, 17.-18.11. ja 24.-25.11.

Täydennyskoulutuksiin osallistumalla valmentaja huolehtii oman osaamisensa jatkuvasta kehittämisestä ja UEFA B- lisenssin voimassaolosta. Koulutuksella voi päivittää kansallisen C-kurssin UEFA C -sertifikaatiksi.

Koulutus "Fyysinen valmennus" järjestetään tiistaina 9.11. klo 17.00–21.00 ja keskiviikkona 10.11. klo 17.00–21.00. Täydennyskoulutuksen vetää Keski-Suomen Valmennuskeskuksen kouluttajanakin toiminut Eero Savolainen. Ilmoittaudu mukaan viimeistään keskiviikkona 3.11. >>

Keskiviikkona 17.11. klo 16.30–20.00 vuorossa on koulutus "Pelin keskuksen periaatteet", joka jatkuu torstaina 18.11. klo 16.30–21.00. Kouluttajana toimii Palloliiton lapsuusvaiheen valmennusosaamisen päällikkö Santeri Suvala. Ilmoittaudu mukaan viimeistään perjantaina 12.11. >>

Onsdagen 24.11. kl 16.30–20.00 börjar utbildning "Spelets principer - Situationen kring bollhållaren och kollektiva principer", som fortsätter torsdagen 25.11. kl 16.30–21.00. Utbildare för fortbildningen är landslagstränaren för pojkar under 19 år Peter Lundberg. Anmäl dig senast 18.11. >>

Ilmoittautuminen koulutuksiin tapahtuu valmentajakoulutusten hallintajärjestelmän kautta. Katso ohjeet >>

Koulutuksiin otetaan maksimissaan 50 osallistujaa. Koulutukset järjestetään verkossa.

Valmentajalla on mahdollisuus päivittää kansallinen C -koulutus UEFA:n sertifikaatin mukaiseen UEFA C -koulutukseen osallistumalla joko koulutukseen "Fyysinen valmennus" tai koulutukseen "Pelin keskuksen periaatteet". Mikäli tulet päivittämään omaa kansallista C -koulutusta, laita tästä erillinen info koulutuksen kouluttajalle sekä oman alueesi koulutuspäällikölle.

UEFA-lisenssin voimassapitämiseksi valmentajan tulee suorittaa Palloliiton hyväksymää täydennyskoulutusta minimissään 15 tuntia kolmen vuoden aikana. Osallistumalla täydennyskoulutuksiin huolehdit siis oman osaamisesi jatkuvasta kehittämisestä ja UEFA- lisenssisi voimassaolosta.

Täydennyskoulutusten keskeisenä tavoitteena on lisätä valmentajien osaamista muun muassa uuden tiedon, kokemusten jakamisen ja verkostoitumisen avulla.

Lisätietoja UEFA -lisenssien täydennyskoulutuksista >>