Kolkka ja Hyypiä kiinni UEFA cupin jatkopaikassa

UEFA cupin neljännen kierroksen toisissa osaotteluissa torstaina nähdään kentillä taas viisi A-maajoukkuepelaajaa.
      Vahvimmin suomalaisseuroista jatkopaikassa ovat kiinni Joonas Kolkan Panathinaikos ja Sami Hyypiän Liverpool. Panathinaikos kohtaa Hannu Tihisen Anderlechtin vieraskentällä 3-0 -johdon turvin ja Liverpool isännöi Teemu Tainion Auxerrea 1-0 -tilanteesta lähtien.- Kaksi osaottelua lasketaan yhteen, joten olemme vasta puoliajalla. Sunnuntain liigaottelu Birminghamia vastaan oli meiltä todella huono, joten pelin on ehdottomasti parannuttava torstaiksi. Tarkkana saamme edelleen olla Auxerren nopeiden miesten kanssa, Hyypiä mietti.Viides suomalainen UEFA cupissa on Denizlisporin Janne Hietanen. Turkkilaisseura lähtee kotonaan tavoittamaan FC Porton toivottoman tuntuista 1-6 -etumatkaa.- Viikko sitten romahdimme täysin toisella jaksolla. Saa nyt nähdä onko valmennusjohto heittänyt jo pyyhkeen kehään. Toivottavasti saamme kuitenkin hyvän pelin aikaiseksi. Saimme vielä levätä viikonlopun, kun sarjapelimme siirrettiin UEFA cupin takia, sanoi Hietanen.