Kim Lingman lainalle Mad Maxin riveihin

• Futsal

Mad Max ja Leijona Futsal ovat sopineet Kim Lingmanin lainasopimuksesta loppukauden ajaksi.

Lingman edustaa koskilaisia loppukauden ajan. Futsal-Liigan siirtoaika tämän kauden osalta loppuu 15.2., ja tuolloin Leijona Futsalilla on vielä optio lainan keskeyttämiseen.

- Hyvässä vireessä lähden Mäxien mukaan. Pitkän loukkaantumisen jälkeen on nyt hyvä treenijakso takana. Leijonasta ei näyttöpaikkaa oikein auennut eikä siinä tietysti mitään valittamista ole, kun joukkue voittaa koko ajan. Peliaikaa on haettu sitten kakkosjoukkueesta ja olen saanut paljon onnistumisia kakkosdivarissa, mikä on ollut tärkeää itseluottamukselle. Mulla on kuitenkin halu pelata liigassa hyvällä tasolla, joten siinä mielessä lainasiirto tulee nyt hyvään paikkaan. Pääsee pelaamaan liigaminuutteja ja samalla auttamaan joukkuetta ottamaan voittoja ja pisteitä playoff-paikan saavuttamiseksi. Kova testi odottaakin heti lauantaina sarjakärki KaDya vastaan, tuumaili tuorein koiralauman jäsen Kim Lingman seuransa verkkosivuilla.

Kim Lingman on siis mukana jo lauantaina Jyväskylässä. Vastaavasti alkukaudesta mukana olleet Valtteri Kaarna ja Vilppu Leinonen ovat loppukauden varmuudella poissa Mäxien vahvuudesta ja keskittyvät jalkapalloharjoituksiin.

• Futsal-Liiga