Kilpailutoiminnan verkkokoulutukset jatkuvat – mukaan ehtii vielä hyvin

• Seuratoiminta

Palloliiton kilpailutoiminnan laaja verkkokoulutuskokonaisuus käynnistyi vapun jälkeisellä viikolla ja jatkuu tiivistä tahtia.

Koulutuskokonaisuus on luotu moduulirakenteella, joka antaa kouluttautujalle itselleen mahdollisuuden poimia koulutustarjonnasta juuri hänen osaamistaan eniten kehittävät osiot. Näin ollen mukaan koulutustapahtumiin ehtii mukaan edelleen mainiosti ja tarjottimelta voi poimia itselleen sellaisen kokonaisuuden tai vaikka yksittäisen koulutustilaisuuden kuin haluaa.

Sisältö on monipuolista ja tarjoaa laaja-alaisesta tärkeää ja hyödyllistä tietoa ennen kaikkea joukkueitten taustahenkilöille. Koulutustarjontaa voi hyödyntää myös etäkoulutusmateriaalin osalta vapaasti.

- Osallistujia koulutuksiin on ollut runsaasti ja se kertoo siitä, että tällaiselle kokonaisuudelle oli selkeä tarve. Ihan täynnä yksikään tapahtuma ei ole ollut, joten nyt kannattaa vielä ehdottomasti lähteä rohkeasti mukaan, Palloliiton sääntö-, määräys- ja kurinpitoasiantuntija Matti Räisänen sanoo.

Koulutukset ovat osallistujille maksuttomia, mutta edellyttävät ennakkoilmoittautumista. Alkavalla viikolla ohjelmassa on jälleen viisi koulutustapahtumaa, jotka alkavat kaikki jo vakiintuneeseen aikaan arki-iltaisin kello 18.00.

Lisätiedot koulutuksista, aikatauluista ja ilmoittautumisista >>

Lue lisää koulutuskokonaisuudesta myös täältä >>