Ketterällä kehittämisellä uutta toimintaa seuraan

• Seuratoiminta

”Haluatko seuraasi uutta harrastustoimintaa nuorille tai aikuisille? Tai kehittää ja kasvattaa jo olemassa olevaa toimintaa?” – kysyy Palloliiton verkkotyöpajojen otsikko.  Kyseessä on ketterän kehittämisen malliin perustuva valmennus seuroille. Ja kuten kysymykset paljastavat valmennusta on tarjolla uuden toiminnan kehittämiseksi ja olemassa olevan toiminnan tuunaamiseksi.

- Jos ajatellaan jalkapalloseurojen pieniä resursseja, kehittämistä kannattaa tehdä kevyin kokeilun ja oppia tekemällä. Näin uuttaa oppimista ja toimintaa syntyy vähemmällä energialla ja suunnittelun sijasta tapahtuu, paaluttaa verkkotyöpajan valmentaja ja Palloliiton seurakehittäjä Petri Selkee.

Ketterän kehittämisen mallista tuotettiin Palloliiton podcastiin 6 jakson sarja, jossa mallia käydään läpi konkreettisin seuratoiminnan esimerkein.

Lisätietoja verkkotyöpajoista ja ilmoittautumiseen: