Keskiviikkona yksi peli Futsal-Liigassa

• Futsal

PP-70 jatkaa pisteiden metsästystä kun keskiviikkona Tesomalle iltaa saapuu viettämään Leijona Futsal.

Aikaisemmat kohtaamiset Leijona Futsalin kanssa ovat olleet PeePeelle vaikeita, sillä viime kaudella Akaalaiset veivät puhtaasti kaikki kuusi pistettä mukanaan maalierolla 12-5. Liittocupin pelissä Leijona oli myös parempi luvuin 4-1, mutta ottelu ratkesi vasta aivan viime hetkillä PeePeen pyörittäessä peliä reikäpaidalla.

PeePeen kokoonpanosta on varmuudella sivussa Pauli Pylvänäinen (pelikielto), joten otteluun päästäneen lähtemään yhtä laajalla rosterilla kuin SoVo:a vastaan. Edellisestä ottelusta ollaan opittu ja pelillinen ilme harjoituksissa on ollut hyvä. Pelin laadun paraneminen toiselle puoliskolle SoVo-pelissä ollaan tiedostettu ja poppaskonstit sen siirtämiseksi alkamaan ensimmäisestä puoliajasta on aloitettu. Toisen puoliajan hyvän vireen tunnisti myös maalihanat avannut Matias Hovi, jonka ajatuksia yhdessä valmistavien harjoitusten maalikuninkaan Jerry Sipilän kanssa tulevasta ottelusta pääsette kuuntelemaan etusivultamme tai Facebook-sivultamme.  Näin ollen Tesomalla nähdään keskiviikkona omaa pelitapaansa toteuttava ja pisteistä taisteleva PeePee.

Leijona Futsalilla kauden alku on ollut vaikea. Kone on yskähdellyt kahdessa ensimmäisessä ottelussa, joissa joukkue hävisi ensin kotonaan KaDy:lle 3-8 ja sen jälkeen vieraissa SoVo:lle 6-2. Vastahyökkäykset puhkoivat Leijona Futsalin peliä noissa kahdessa ottelussa, joten voitaneen olettaa, että reagointia on painotettu valmistavissa harjoituksissa ja vastaavat kunniakujia ei PeePeelle olla tarjoamassa. Joukkueen maalintekopotentiaali on kuitenkin merkittävä ja erityisesti tulisen kudin omaava Jussi Nyströmin kanssa tulee PeePee-puolustuksen olla tarkkana.

Lähde: www.pp70futsal.fi