Kazakstan-ottelun liput loppuunvarattu - vielä pieniä eriä tulossa myyntiin

• Maajoukkueet

Suomi kohtaa Kazakstanin MM-karsintaottelussa Helsingin Olympiastadionilla lauantaina 4. syyskuuta. Ottelu alkaa kello 16.00.

Lipunmyynti MM-karsintaotteluun on käynyt kuumana, ja ottelu on tällä hetkellä loppuunvarattu.

Otteluun vapautuu kuitenkin pieniä eriä lippuja eri katsomokategorioista tänään ja lähipäivien aikana. Suosittelemme seuraamaan lipunmyyntisivua aktiivisesti.

- Liput tulivat myyntiin erittäin lyhyellä varoitusajalla, mikä on aiheuttanut haasteita. Olemme tehneet kovasti töitä, jotta pystyisimme tarjoamaan turvallisen jalkapallojuhlan mahdollisimman monelle, tapahtumatoiminnon päällikkö Kalle Marttinen sanoo.

- Lipunmyynti on aiheuttanut jonkun verran sekaannusta, ja pahoittelemme tätä. Olemme todella ilahtuneita siitä, että nopeasta aikataulusta ja erityisjärjestelyistä huolimatta kysyntä on ollut todella suurta. Kiitämme siitä kaikkia Huuhkajien kannattajia, myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis sanoo.

Lippuja voi ostaa täältä >>>

Pyydämme huomioimaan, että koronatilanteen takia otteluun saapuminen, palveluiden käyttö ja poistuminen tapahtuu porrastetusti. Tarkempia ohjeita löytyy täältä. >>

• Huuhkajat