Kauden 2021 pelipassit ja vakuutukset

• Alueuutiset
  • Jalkapallosarjat
  • Futsal

Kauden 2021 pelipassien ja vakuutuksien myynti alkaa 1.12.2020.

Kauden 2021 myynti alkaa tiistaina 1.12.2020. Pelipassien ja vakuutuksien ostaminen tapahtuu aiempien vuosien tapaan Pelipaikka-järjestelmän kautta. Katso pika-ohjeet pelipassin uudistamiseen täältä.

Mahdollisissa ongelmatilanteissa löydät apua Pelipaikan tukipalvelusta (tuki.palloliitto.fi), johon on koottu ohjeita ja tukipyyntölomake niin Pelipaikkaan kuin muihinkin palveluihin liittyen.

Lisätietoa kauden 2021 pelipasseista ja vakuutuksista on koottu Pelipaikan palvelusivulle, mutta tuotteisiin tai niiden hintoihin ei ole tullut muutoksia aiempiin vuosiin verrattuna.

Kaudelle 2020 lanseeratun ilmaisen Aikuisten harrasterekisteröinnin ikärajaa on laskettu niin, että jatkossa 18 vuotta täyttänyt pelaaja voidaan rekisteröidä tähän lajiin. Muutoksella on haluttu helpottaa aikuisten harrasteliigoihin osallistumista.

1.12.2020 jälkeen ostettu pelipassi on voimassa ostohetkestä aina ensi vuoden loppuun (31.12.2021) asti. Pelipassi ja vakuutus kannattaa siis uusia hyvissä ajoin joulukuun aikana.

Muistutuksena, että kilpailumääräysten mukaisesti vakuutusturva on pakollinen kaikilla nuorilla pelaajilla. Seura on viime kädessä vastuussa pakollisen vakuutusturvan järjestämisestä tai varmistamisesta.

Huomiothan, että mikäli rekisteröinti koskee alle 15-vuotiasta henkilöä, niin yhteystietoihin tulee laittaa täysi-ikäisen huoltajan yhteystiedot (esim. sähköpostiosoite). Rekisteröintien tiedonkäsittelyn perusteena on ensisijaisesti lisenssimaksuun (Pelipassi) perustuva sopimussuhde, jolloin erillistä suostumusdokumenttia ei kerätä Pelipaikasssa.