Kannusta mua -tapahtumat valittu!

• Seuratoiminta

Palloliitto kampanjoi jälleen yhdessä jalkapalloperheen kanssa 6.5.-16.6.2019 Kannusta mua -kampanjalla hyvän ilmapiirin lisäämiseksi lasten urheilussa.

Positiivinen ilmapiiri on erittäin tärkeä osa jalkapalloharrastusta ja haluamme yhdessä vaalia ja vahvistaa sitä. Pidetään yhdessä hauskaa ja nostetaan esiin junnukenttien hyvää fiilistä!

Kampanja tehdään vahvasti yhdessä seurojen kanssa. Hakemusten perusteella on valittu 21 turnausta Kannusta mua -turnauksiksi, jossa hyvän ilmapiirin teema nostetaan erityisesti esille ja joille Palloliitto yhdessä kampanjan kumppanin Telian kanssa lahjoittaa Kannusta mua -markkinointimateriaalia.

Seura

Sudet ry

Tykkimäkiturnaus

KelA

Koskela-turnaus (tapahtuma peruttu 30.4.)

Kannusta mua -kampaja tehdään yhdessä ja kaikkien rooli on tärkeä

Huomioittehan, että vaikka teidän seuran tuleva tapahtumanne ei olisikaan nyt valittujen joukossa, niin ilmoittautukaa kuitenkin mukaan kampanjaan kanssamme ja hyödyntäkää www.kannustamua.fi sivujen materiaalit ja vinkit tapahtumissanne ja nostakaa näin tärkeää teemaa esiin. Tapoja osallistua on monia ja kaikki roolit – niin pienet kuin suuret – ovat tärkeitä. Näytetään yhdessä isona jalkapalloperheenä, miten iloinen juttu junnufutis on ja miten upeaa toimintaa kentillä pyörii illasta toiseen!