Kannusta mua -kampanjassa on mukana jo 117 seuraa ja tapahtumaa

Kannusta mua  -kampanjan tavoitteena on vaalia ja vahvistaa positiivista ilmapiiriä juniorijalkapallossa. Ilahduttavasti seurat ovat ottaneet kampanjan innostuneesti vastaan, sillä jopa 117 seuraa ja tapahtumaa on tullut mukaan tukemaan hyvän ilmapiirin tärkeää teemaa.

Toukokuun 7. päivä alkanut kampanja näkyy hienosti Kannusta mua -turnauksissa kentänlaidalla sekä iloisina kuvina sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #kannustamua.

Junioriseura FC Honka Espoosta on yksi mukanaolevista seuroista.

- FC Honka haluaa ehdottomasti olla mukana nostamassa tärkeää asiaa esiin ja kantaa vastuuta. Kannustamisella, niin hyvällä kuin huonollakin, on suuri vaikutus harrastuksen jatkumiseen, seuran puheenjohtaja Mariet Louhento toteaa.

Toivotamme mukaan kaikki, jotka haluavat tukea hyvää fiilistä ja kannustavaa ilmapiiriä juniorijalkapallossa. Katso ketkä jo ovat mukana ja ilmoita samalla oma yhteisösi mukaan. Mukanaolijat, ilmoittautumiset ja lisätiedot löydät tästäKampanjan nettisivuilta löytyvää kampanjamateriaalia ja ideoita voi vapaasti hyödyntää.

Vastuu ilmapiiristä on meillä kaikilla, joten tämä hyvän fiiliksen kampanja on jalkapalloperheen yhteinen.

• Helsinki