Kannusta mua -kampanja on päättynyt

• Jalkapalloharrastus

Kiitos kaikille Palloliiton Kannusta mua -kampanjaan osallistuneille! Teimme jälleen yhdessä loistavan kampanjan tärkeän teeman esiin nostamiseksi.

Tämän vuoden kampanjaan oli valittu 20 Kannusta mua  -turnausta ja lisäksi muita seuroja ja joukkueita ilmoittautui kampanjasivujen kautta mukaan yli 70. Kiitos kaikille heille sekä lukuisille osallistujille sosiaalisessa mediassa. Instagramissa #kannustamua-tunnusta on käytetty jo yli 5500 julkaisussa! Kuvien kautta olemme yhdessä jakaneet iloista ilmettä, hyvää fiilistä ja joukkuehenkeä junnukentillä ympäri maan. Kiitos!

.

Järjestimme arvonnan #kannustamua Instagramjulkaisujen osalta. Voittajat ovat 1. @axamaj  2. @tomin_futiskuvat 3. @jarvinen.anna.linnea Onnittelut voittajille ja kiitos kaikille muille osallistumisesta!

Lämmin kiitos myös kampanjan timanttisille vapaaehtoisille Riikka Kekälä-Rantalaiselle ja Seija Virtaselle. Kekälä-Rantalainen on vastannut kampanjan graafisesta ilmeestä ja Virtanen Instagramista. Lisäksi molemmat ovat ideoineet ja toteuttaneet muitakin sisältöjä ja materiaaleja ja pitäneet kampanjatiimin fiilistä yllä. Erinomaista työtä, kiitos!

Kiitokset valokuvista erityisesti vapaaehtoisemme Mira Lönnqvist ja Pia Pullinen. Sekä Palloliitossa harjoittelijana toimiva Atte Lehtonen!

Kiitämme myös hyvää yhteistyökumppaniamme, Teliaa, jonka avulla saimme jälleen hienoja materiaaleja kampanjaturnauksiin sekä palkintoja kilpailuihin.

Innostava, positiivinen ja kannustava ilmapiiri lasten harrastuksessa on olennaista eikä se ole ristiriidassa tavoitteellisuuden ja kilpailullisuuden kanssa. Tukekaamme ja jatkakaamme yhdessä tätä teemaa ympäri vuoden.

Kiitos jalkapalloperhe - teimme tämän jälleen yhdessä!

Facebook @Futisperhe
Instagram @kannustamua

Palloliiton vuosittainen Kannusta mua -kampanja on kampanja positiivisen ilmapiirin vahvistamiseksi lasten ja nuorten jalkapallossa. Lisätietoja: www.kannustamua.fi