Kaj Natri täyttää 70 vuotta

• Jalkapallosarjat

Suomalaisen erotuomaritoiminnan suuriin nimiin kuuluva Kaj Natri viettää keskiviikkona 13.12.2017 juhlapäivää täyttäessään 70 vuotta.

Kaikkiaan yli puoli vuosisataa aktiivisesti erotuomaritoiminnan parissa työskennellyt Natri on tuttu näky niin kentiltä kuin katsomoista kaikille suomalaista jalkapalloa seuraaville.

Natri teki pitkän ja arvostetun uran aktiivierotuomarina vuodesta 1964 lähtien ja toimi myös FIFA-erotuomarina kansainvälisillä kentillä yli vuosikymmenen ajan vuosina 1982-93.

Aktiivierotuomariuran jälkeen Natri on toiminut erotuomariasiantuntijana - parivuotisen jakson tässä tehtävässä myös Palloliitossa 2010-luvun alussa. Hän on pitkäaikainen Palloliiton erotuomarivaliokunnan jäsen ja toiminut pitkään myös erotuomaritarkkailijana.

Suomen Palloliitto onnittelee Kaj Natria merkkipäivän johdosta.

(Kuvassa Kaj Natri erotuomarina vuonna 2012 Respect-päivän ottelussa Gladiaattorit - Veikkausliigalegendat)

• Erotuomarit