Kaikki kansainvälisetkin ottelut maalis-huhtikuulta siirretty

• Maajoukkueet

UEFA EURO 2020 -lopputurnauksen siirto vuodella eteenpäin vahvistui tiistaina ja koko kansainvälinen ottelukalenteri kevään 2020 osalta on samalla siirretty eteenpäin.

Suomea koskien jo aiemmin vahvistui U19- ja U17-ikäluokkien tyttöjen ja poikien jatkokarsinturnausten siirtyminen alkuperäiseltä ajankohdaltaan maalis-huhtikuulta. Myös miesten futsalin MM-jatkokarsinnan ottelut siirtyivät jo aiemmin huhtikuulta myöhemmälle.

UEFA:n tiistaisen päätöksen myötä vahvistui lopullisesti myös se, että naisten EM-karsintaottelua Suomi-Portugali ei pelata alkuperäisen aikataulun mukaan 10.4. Palloliitto keskeytti lipunmyynnin otteluun jo aiemmin tämän ratkaisun alettua näyttää todennäköiseltä.

Myös Huuhkajien maaottelut Puolan ja Ranskan vieraana maaliskuun lopulla jäävät pois ottelukalenterista.

Nyt maalis-huhtikuulta siirrettyjen ottelujen pelaamisesta tai mahdollisesta perumisesta kokonaan tiedotetaan UEFA:n toimesta myöhemmin. Palloliitto tiedottaa sen jälkeen myös otteluihin ennakkoon pääsylippunsa hankkineille tilanteesta tarkemmin.

• Huuhkajat
  • Helmarit