Kai Pahlman -lopputurnaus käynnissä Mikkelissä

• Jalkapallosarjat

U15-poikien poikien SM-turnaus Kai Pahlman käynnistyi torstaina Mikkelissä. Viikonloppuna pelataan myös runsaasti muita SPL nuorten turnauksia.

Kai Pahlman -turnaus on Palloliiton järjestämä valtakunnallinen poikien C-junioreiden seurajoukkueturnaus, joka on nimetty jalkapalloilija Kai Pahlmanin mukaan. Se pelataan vuosittain eri paikkakunnalla ja turnaukseen osallistuu nykyään 16 alueellisista karsinnoista selvinnyttä joukkuetta. Turnauksen voittaja on ikäluokan Suomen mestari.

Mukana olevat 16 joukkuetta on jaettu neljään lohkoon. Perjantain ottelut alkavat klo 10. Finaali pelataan sunnuntaina 4.8. klo 14.

Viime vuonna mestaruuden voitti TPS (kuvassa). Lue siitä lisää täältä.

Katso tuloksia ja otteluohjelma täältä.

Muut viikonlopun SPL nuorten turnaukset:

P13 I taso, 11v11, 16 joukkuetta, 2.-4.8.2019, Vantaa, Vantaan Jalkapalloseura Ottelut ja tulokset >>
P15 II taso, 11v11, 16 joukkuetta, 2.-4.8.2019, Hyvinkää, Hyvinkään Palloseura Ottelut ja tulokset >>
P13 II taso, 11v11, 16 joukkuetta, 2.-4.8.2019, Hyvinkää, Hyvinkään Palloseura Ottelut ja tulokset >>

T14 I taso, 11v11, 16 joukkuetta, 2.-4.8.2019 - Eerikkilän Urheiluopisto/SHA ja HJK Ottelut ja tulokset >>
T15 II taso, 11v11, 8 joukkuetta, Masto Cupin yhteydessä, 2.-4.8.2019 Ottelut ja tulokset >>
T14 II taso, 11v11, 8-16 joukkuetta, Masto Cupin yhteydessä, 2.-4.8.2019 Ottelut ja tulokset >>
T13 II taso, 8v8, 16 joukkuetta, Masto Cupin yhteydessä, 2.-4.8.2019 Ottelut ja tulokset >>

• pojat