Jyrkiäinen Leijona Futsalin riveihin

• Futsal

Maajoukkuepaidastakin tuttu Jyrkiäinen siirtyy Akaaseen kuuden Tampereen Ilveksessä vietetyn vuoden jälkeen.

Erityisesti hyökkäyspään vaarallisuudestaan tunnettu pelaaja solmi Leijona Futsalin kanssa kahden kauden mittaisen sopimuksen.

Aikanaan ACE:sta Ilvekseen siirtynyt Jyrkiäinen, 28, aloittaa jo 11. kautensa Futsal-Liigassa. Aiemmilta vuosilta edustusta on kertynyt myös Loiskeen ja Mad Maxin paidoista. Tehokkaana maalintekijänä tunnettu peluri kirjasi viime kaudella liigassa komeat tehot 22+8. Maajoukkueessa kasassa on 35 ottelua, ja 9 maalia. Potentiaalia siis riittää - ja tämän tietää myös Leijona Futsalin hallituksen puheenjohtaja Tero Kivistö.

- Saamme Jutesta huippuluokan vahvistuksen. Erityisesti nyt kun Grönholmin Pete on syksyn ulkomailla, kaipasimme vahvistusta hyökkäyspäähän. Jutella on potentiaalia nousta nopeasti meidän johtavien pelaajien joukkoon. Huippu-urheilija, erinomainen joukkuepelaaja, kokemusta kovista peleistä, tehokkuutta, viihdyttävä pelityyli. Kaikkea tätä saadaan nyt samassa paketissa, joten ei voi olla muuta kuin tyytyväinen, Kivistö iloitsi sopimuksen synnyttyä.

www.leijonafutsal.fi

• Futsal-Liiga