JyPK:n päävalmentaja vaihtuu

• Jalkapallosarjat

Jyväskylän Pallokerhon päävalmentaja vaihtuu. Nykyinen seuran päävalmentaja Tuomas Jaakkola lopettaa tehtävässään. Uuden valmentajan haku käynnistetään ensi viikolla.

Jyväskylässä JyPK:n hallitus on päättänyt päivittää seuran päävalmentajan toimenkuvaa vastaamaan nykyistä paremmin seuran, joukkueiden ja keskisuomalaisen tyttö- ja naisjalkapallon tarpeita. Seura tiedottaa myöhemmin, millaisia vastuualueita uudella päävalmentajalla tulee olemaan.

Nykyisen päävalmentajan Tuomas Jaakkolan lopettamisen taustalla ovat kentän ulkopuoliset asiat, kuten Jaakkolan uudet haasteet työelämässä.

– Jalkapallo kuitenkin säilyy isona osana arkea ja valmentaminen jatkuu Jyväskylän Pallokerhossa. Vihreän ajatuksen kautta siis jatkossakin töitä kentällä tehdään, odotan innolla lisää hienoja hetkiä futiksen parissa mahtavien JyPK:n pelaajien ja valmentajien kanssa, Jaakkola avaa JyPK:n edustusjoukkueen kotisivuilla.

Kuva: Ville Laitinen

• JyPK