JyPK:n Manninen myönsi KuPS:n olleen parempi

• Jalkapallosarjat

JyPK taipui sarja-avauksessaan KuPS:lle vieraskentällä 3-4. JyPK:n päävalmentaja Mikko Manninen myönsi KuPS:n paremmuuden.

KuPS ansaitsi voittonsa. Se hallitsi peliä suurimmaksi osaksi koko ottelun ajan. JyPK ei saanut alkukaudesta tuttua pallollista peliään käyntiin missään vaiheessa ja viimeisteli maalinsa erikoistilanteista.

- KuPS oli tänään meitä kaikessa edellä. Meidän oma pallollinen tekeminen oli liian heikkoa, vaikka oikeita asioita välillä näkyikin. Puolustussuuntaan oltiin vaikeuksissa vastustajan muodon kanssa eikä ihan pärjätty kovalle hyökkäykselle 1 v 1 -tilanteissa. Kokonaisuutena lopputulos oli siis oikea ja meidän pitää oppia tästä. Parantaa pitää montaa asiaa ennen ensi lauantain ONS-matsia. Usko meidän omaan tekemiseen ja tähän jengiin on silti korkea, ja nyt kun kauden avauksen jännitys on ohi, niin ensi viikolla on varmasti lupa odottaa jo rennompaa esitystä, toteaa Manninen JyPK:n sivuilla.

• JyPK