JyPK hakee liigajoukkueen päävalmentajaa

Jyväskylän Pallokerho ry on nais- ja tyttöjalkapalloon keskittynyt perinteikäs jalkapalloseura. Toimintaamme osallistuu aktiivisesti yli 800 henkilöä, joista runsaat 600 on eri-ikäisiä pelaajia. Järjestämme vuosittain Jyvässeudulla korkeatasoisia junioriturnauksia sekä suositun Kortteliliigan yhteistyökumppaneidemme kanssa. Seuramme tarkoituksena on herättää rakkaus jalkapalloon, saada lapset ja nuoret innostumaan ja pysymään toiminnassamme mukana pelaajina, valmentajina, ohjaajina, erotuomareina sekä ennen kaikkea jalkapallon ystävinä. Haluamme tarjota tavoitteellisille jalkapalloilijoille pelaajapolun aina maajoukkueeseen sekä kansainvälisille pelikentille. Edustusjoukkueen tavoite on vakiinnuttaa paikka kansallisella huipputasolla. Kirkas tavoitteemme on olla vuonna 2021 johtava naisten ja tyttöjen jalkapalloon erikoistunut seura Suomessa toimien samalla keskisuomalaisen jalkapallon edelläkävijänä.

Kehittääksemme edelleen kilpatoimintaamme ja yksilövalmennusta haemme joukkoomme määräaikaiseen työsuhteeseen

Päävalmentajaa

JyPK:n päävalmentajana vastaat ensisijaisesti seuran naisten liigajoukkueen valmentamisesta. Päävalmentajana tehtäviisi kuuluu myös naisten kakkosjoukkueen ja C–B -ikäluokkien kilpajoukkueiden toiminnan koordinointi, seuran valmennuslinjan ylläpito ja kehittäminen sekä näiden joukkueiden valmentajien johtaminen. Valmentajien rekrytointi tapahtuu yhdessä seuran nuorisopäällikön kanssa. Toimit yhteistyöstä Suomen Palloliiton Keski-Suomen aluevalmennuskeskuksen sekä maajoukkueiden valmentajien kanssa. Apuna tehtävissäsi sinulla on seuran nuorisopäällikkö, valmentajat, toiminnanjohtaja, hallintopäällikkö, seuran hallitus sekä vapaaehtoiset seuratoimijat.

Edellytämme sinulta

• Vahvoja näyttöjä vastuuvalmentajan tehtävistä ja valmennuskokemusta myös nuorten parissa
    • Kokemusta urheiluseuratoiminnasta
    • Hyviä esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja
    • Kykyä hyödyntää valmennuksessa nykyaikaisia työkaluja ja menetelmiä
    • Joustavuutta työaikojen suhteen
    • Vähintään UEFA A -tason jalkapallovalmentajalisenssiä (Palloliiton valmentajakriteerit)

Toimit tiiviissä yhteistyössä seuran nuorisopäällikön sekä kilpajoukkueiden valmentajien kanssa. Olet oma-aloitteinen, positiivinen etkä pelkää muuttuvia tilanteita, vaan haet tavoitteiden saavuttamiseksi tilanteisiin sopivia ratkaisuja. Näytät suunnan, johon pelaajat ja muut seuratoimijat sitoutuvat. Pystyt kommunikoimaan sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi.

Tehtävään valittavalta edellytetään aiempaa jalkapallon valmennuskokemusta kilpailutoiminnasta sekä joukkueiden että yksilöiden parissa, soveltuva koulutus (esim. opetusala, valmentaja, liikunnanohjaaja) lasketaan eduksi. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin aito kiinnostuksesi ja vahva sitoutumisesi tyttö- ja naisjalkapallon sekä huippuvalmennuksen kehittämiseen JyPK:ssa.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden ottaa avauskokoonpanon paikka JyPK:n toiminnan kehittämisessä sekä valmentaa korkeimmalla sarjatasolla innostavassa ja muuttuvassa työympäristössä. Emme edes tiedä mitä kaikkea JyPK voi Keski-Suomessa saavuttaa maailman suosituimman urheilulajin parissa. Sinulla on iso rooli siitä mitä olemme vuonna 2021!

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si viimeistään 23.09.2018 osoitteeseen [email protected]. Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan. Koska valittu henkilö tulee toimimaan alaikäisten lasten parissa, hänelle tullaan tekemään rikostaustaselvitys JyPK:n käytäntöjen mukaisesti.

Lisätietoja tehtävästä antaa JyPK:n hallituksen puheenjohtaja Johanna Itkonen, [email protected] tai puhelimitse p. 050 360 3437.

• Itä-Suomi; Keski-Suomi