JyPK hakee junioripäällikköä

• Seuratoiminta

Jyväskylän Pallokerho (JyPK) hakee Junioripäällikköä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Tehtävässä on 6 kuukauden koeaika ja tehtävä alkaa sopimuksen mukaan.

JyPK:n junioripäällikkönä vastaat seuran juniori-ikäluokkien joukkueiden toiminnasta C-junioreihin saakka. Työskentelet yhteistyössä seuran valmennuspäällikön kanssa ja vastaat seuran valmennuslinjan ylläpidosta ja kehittämisestä sekä valmentajien rekrytoinnista yhdessä valmennuspäällikön kanssa. Vastaat Kortteliliigan toiminnasta, seuran jalkapallokoulujen, -turnausten ja leirien, koulujen iltapäiväkerhojen toiminnan järjestämisestä ja kehittämisestä sekä yhteistyön kehittämisestä koulujen kanssa mm. pelaajien harjoittelumahdollisuuksien parantamiseksi.

Osallistut aktiivisesti seuran markkinoinnin ja viestinnän toteuttamiseen yhteistyössä seuran toiminnanjohtajan ja muun toimiston henkilökunnan kanssa. Toimit yhteistyössä Suomen Palloliiton Keski-Suomen aluevalmennuskeskuksen ja muiden yhteistyökumppaneiden kanssa. Apuna tehtävissäsi sinulla on seuran toiminnanjohtaja, valmennuspäällikkö, hallintopäällikkö, valmentajat, seuran hallitus ja vapaaehtoiset seuratoimijat.

JyPK odottaa sinulta
Vahvaa jalkapallotaustaa ja valmennuskokemusta nuorten ja lasten toiminnasta
Urheilun ja seuratoiminnan tuntemusta
Hyviä esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja
ICT-taitoja (mm. Office -sovellusten ja eri sosiaalisten medioiden hyvää hallintaa)
Joustavuutta työaikojen suhteen
Vähintään UEFA B -tason valmentajalisenssiä
Aitoa innostusta ja korkeaa motivaatiota kehittää tyttöjalkapallotoimintaa seurassamme

Toimit tiiviissä yhteistyössä seuran valmennuspäällikön sekä juniorijoukkueiden valmentajien kanssa. Olet oma-aloitteinen, positiivinen etkä pelkää muuttuvia tilanteita, vaan haet tilanteisiin ja tavoitteiden saavuttamiseksi sopivia ratkaisuja. Pystyt toimimaan itsenäisesti, kykenet tekemään päätöksiä ja kuitenkin olemalla yhteistyökykyinen ja tulet hyvin toimeen erityyppisten henkilöiden kanssa. Omaat hyvät vuorovaikutus-, neuvottelu- ja motivointitaidot sekä hallitset hyvin kirjallisen tuottamisen taidon.

Seura odottaa valittavalta aiempaa jalkapallon valmennuskokemusta sekä joukkueiden että yksilöiden parissa. Soveltuva koulutus (esim. opetusala, valmentaja, liikunnanohjaaja) lasketaan eduksi. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin aito kiinnostus seuraamme kohtaan sekä vahva sitoutuminen tyttö- ja naisjalkapallon kehittämiseen JyPK:ssa vaikuttaen samalla koko Keski-Suomen jalkapalloympäristöön.

JyPK tarjoaa sinulle mahdollisuuden päästä keskeiselle pelipaikalle kehittämään JyPK:n junioritoimintaa ja -pelaajia, innostavan ja muuttuvan työympäristön maailman suosituimman urheilulajin parissa sekä kannustavan tiimin. Sinulla on iso rooli siitä mitä JyPK on vuonna 2021!

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si (ml. suosittelijasi) viimeistään 25.11.2020 osoitteeseen [email protected]. JyPK kutsuu tehtävään sopivimmiksi katsomiaan hakijoita haastatteluihin Jyväskylään (myös Teams-haastattelu on mahdollinen), jotka pidetään viikolta 49 alkaen. Koska valittu henkilö tulee toimimaan alaikäisten lasten parissa, hänelle tullaan tekemään rikostaustaselvitys JyPK:n käytäntöjen mukaisesti.

Lisätietoja tehtävästä antaa JyPK toiminnanjohtaja Petri Oksanen, p. 050 3314 615 ja [email protected]. Lisätietoja seurastamme: www.jypk.fi ja www.jypkliiga.fi