Jaron Vidjeskog Italiaan näytille – kolme uutta testipelaajaa

• Jalkapallosarjat

Axel Vidjeskog harjoittelee tällä viikolla Italiassa Serie C -seuran akatemian kanssa. FF Jaron testiin puolestaan tulee kolme uutta pelaajaa.

Erinomaisesti SJK-ottelussa pelannut Axel Vidjeskog harjoittelee tällä viikolla Serie C:ssä pelaavan FC Bonolis Teramon akatemian kanssa. Näin ollen Vidjeskog ei ole mukana lauantaina, kun Jaro aloittaa Suomen Cupin lohkovaiheen vierasottelulla MuSaa vastaan. Vidjeskog palaa Jaron harjoituksiin ensi viikolla.

Jaron testissä olleet Kevin Lamidi, Egor Denisov ja Rafael eivät jatka Jaron mukana. Tiistaina joukkueen harjoituksiin liittyvät Ville Moilanen ja Chris Regis. Moilanen on 19-vuotias laitahyökkääjä, joka pelasi viime kaudella Veikkausliigaa PS Kemissä. Moilanen onnistui Veikkausliigassa kertaalleen maalinteossa ja antoi lisäksi neljä maalisyöttöä. Regis on 22-vuotias englantilainen hyökkääjä. 191-senttinen Regis vietti juniorivuotensa Arsenalin ja Southamptonin organisaatioissa ja aikuisiällä hän on edustanut mm. Port Valea ja viimeisimpänä Wealdstonea. Regis on myös edustanut Englantia neljä kertaa U17-maajoukkueessa.

Keskiviikkona Pietarsaareen saapuu meksikolainen hyökkäävä keskikenttäpelaaja William Romero Cortes.

• FF Jaro