Jaron Käcko piti näkemästään

• Jalkapallosarjat

FF Jaro ja AC Oulu tekivät yhteensä viisi maalia lauantain Suomen Cupin kamppailussa. Oululaiset tehtailivat yhden maalin enemmän ja veivät pisteet mukanaan ottelun päätyttyä lukemiin 2-3 (1-1).

FF Jaron päävalmentaja Niklas Käcko näki joukkueensa parantaneen peliään vaikean alun jälkeen.

- AC Oulu tuli todella kovaa ottelun alussa ja joskus joutuu vain ottamaan vastaan. Selvisimme siitä ihan kohtalaisesti, mutta oli todella harmi, että päästimme jälleen maalin kulmapotkusta. Hitaasti, mutta varmasti pääsimme peliin sisälle. Ensimmäinen maalimme oli juuri sitä, mitä olemme harjoitelleet koko talven. Teimme vastustajan pelaamisen vaikeaksi ja riistimme pallon hyökkäysalueella.

- Toisella puoliajalla tasoitusmaalimme jälkeen meillä oli momentum. Pelaajat varmasti tunsivat, että olemme niskan päällä ja prässäsimme välillä liiankin ylhäältä eikä pelaajat enää olleet oikeilla paikoilla. AC Oulun kolmas maali oli seurausta siitä.

- Kukaan ei pelannut tänään huonosti, mutta haluan nostaa Jean Mabindan esityksen esiin. Hän oli todella hyvä ja pääsi vielä paremmin oikeuksiinsa, kun pääsi oikealle laidalle, Käcko kehui nuorta laitapuolustajaa Jaron sivuilla.

Jarolla on jäljellä vielä yksi ottelu tämän kauden Suomen Cupissa. Ensi viikon perjantaina Jaro kohtaa VPS:n Vaasassa.

Lähde: FF Jaron kotisivut

• FF Jaro