Ilmoittautuminen poikien UOT-turnaukseen 2020 nyt avoinna

• Jalkapallosarjat

Suomen Palloliitto järjestää syksyllä 2020 jälleen urheiluoppilaitosten jalkapalloturnauksen poikapelaajille. Ilmoittautuminen turnaukseen on nyt avattu ja jatkuu 6.9.2020 saakka.

Alkukarsinnasta ja lopputurnauksesta koostuvaan kilpailuun kutsutaan urheilulukiot, urheilijoille ammatillista koulutusta tarjoavat oppilaitokset sekä urheiluakatemiat. Vuoden 2020 kilpailuun voivat osallistua 1.1.2001 ja sen jälkeen syntyneet pelaajat.

Alkukarsinta pelataan syys-marraskuussa ja sen pelaamisesta ilmoitetaan tarkemmin ilmoittautumisajan päätyttyä.

Lopputurnaus pelataan Eerikkilässä 8. – 10.12.2020 (tiistai-torstai) kahdeksalla joukkueella. Vuoden 2019 mestari Kuopion alueen urheiluakatemia (artikkelikuvassa) pääsee lopputurnaukseen suoraan, jonka lisäksi Palloliiton maa- ja aluejoukkuevalmennuksella on oikeus valita myös muita lopputurnaukseen suoraan selviytyviä joukkueita karsintaan ilmoittautuneiden joukkueiden lukumäärästä riippuen.

Ilmoittautuminen turnaukseen Palloliiton verkkosivujen kautta >>

Tarkempaa tietoa UOT-turnauksesta >>