Idän Seurojen Ääni Mikkeli 1.-2.2.

• Jalkapalloharrastus
  • Seuratoiminta
  • Alueuutiset

Palloliiton Itäisen alueen Seurojen Ääni - seminaari Mikkelissä pe-la 1. - 2.2.2019

Itäisen alueen perinteinen Seurojen Ääni - seminaari järjestetään jälleen Mikkelissä Yliopistokeskuksen tiloissa. Seminaari alkaa ilmoittautumisella perjantaina 1.2. klo 16:30 ja päättyy iltapäiväkahveihin lauantaina 2.2. klo 14:15.

Seminaarin ohjelma koostuu suomalaisen jalkapallon päävalintojen teemotetuista osuuksista, joita täydennetään jälleen seuraesimerkeillä. Toinen johtava aihe seminaarissa tulee olemaan Seurojen Palloliitto - uudistus ja sen vaikutukset Itäisen alueen tuleviin toimintoihin.

Seminaarin lopullisen ohjelman löydät tästä >>

Itäisen alueen seminaari tulee olemaan jälleen kaikille osallistujille ilmainen sisältäen ohjelman ja sen mukaiset kahvi-/ateriatarjoilut sekä pitkämatkalaisille majoituksen Original Sokos Hotelli Vaakunassa pääosin 2-hengen huoneissa.

Seminaarin ilmoittautuminen on päättynyt. Jos haluat vielä mukaan, ota yhteys Kaakkois-Suomen piirin piirijohtaja Vainikkaan p. 0400 846280 tai veijo.vainikka(a)palloliitto.fi

TERVETULOA!

• Kaakkois-Suomi