12.11.2019 klo 13.50

Idän alueen Seurojen Ääni -seminaari

Idän alueen vuoden 2020 SEUROJEN ÄÄNI - seuraseminaari järjestetään 31.1.-01.02. (pe-la) Mikkelissä.
Seminaaripaikkana on perinteinen Yliopistokeskus (Lönnrotinkatu 5) ja majoitus tapahtuu Sokos hotelli Vaakunassa (Porrassalmenkatu 9).

Seurojen Ääni - seminaari on seuratoimijoiden perinteinen kohtaamispaikka, jossa tavoitteena on nimensä mukaisesti kuulla seurojen mielipiteitä, jakaa kokemuksia & osaamista sekä onnistumisia seuraesimerkein ja verkostoitua Idän alueen seurojen kesken.

Seurojen Ääni - seminaarissa tällä kertaa luvassa mm. mitä muutoksia ja uudistuksia Seurojen Palloliitto tuo tullessaan. Esimerkkeinä uudistuksista UEFA SROI - mallinnus, jonka kautta voidaan määrittää seuratoiminnan arvo yhteiskunnalle sekä uusi Jäsentutka - palvelu seuroille. Palloliitto toteutti harrastamisen hinta - tutkimuksen 2019. Tutkimuksen tuloksia ja johtopäätöksiä käsitellään seminaarissa. Seurat pääsevät myös vaikuttamaan tulevaan suomalaisen jalkapallon strategiaan ja painopisteisiin. Lisäksi luvassa tuttuun tapaan erilaisia seuraesimerkkejä, joista muut seurat voivat saada oppeja ja vinkkejä omaan tekemiseensä.

Seminaarin avauspotku on perjantaina 31.1.2020 klo 17.00 Mikkelin yliopistokeskuksessa.
Ilmoittautumiset ja kahvitarjoilu aloitetaan klo 16.30.

Lauantaina 1.2.2020 ohjelma alkaa klo 10.00 ja päättyy klo 15.00.

Seminaari on osanottajille ilmainen sisältäen majoituksen 2 hh:n huoneissa sekä ohjelman mukaiset tapahtumat.
1 hh on mahdollista saada lisämaksusta.

Ilmoittautuminen Seurojen Ääni -seminaariin tapahtuu täältä >>>>>

Seminaarin ohjelma ilmoitetaan joulukuun aikana >>>>>