Hyvä osanotto Itäisen alueen 1. pj-foorumissa

• Seuratoiminta
  • Alueuutiset

Itäisen alueen 1.puheenjohtaja-foorumi pidetty Mikkelissä 5.11.2018

Alueen ensimmäinen tämän kaltainen foorumitapaaminen kokosi mukavasti seuraväkeä Mikkelin Yliopistokeskukselle, kun lähes 30 seuratoimijaa kokoontui kuuntelemaan ja keskustelemaan ajankohtaisista asioista.

Foorumissa käytiin esityksinä läpi katsaukset Seurjen Palloliitto-uudistuksen tavoitteista ja nykytilasta, Laatujärjestelmästä sekä uudistuvasta valmentajakoulutuksesta. Esitysten lisäksi tapaamisessa käytiin avointa keskustelua ja kerättiin myös seurojen oraganisaation suuntaan esittämiä toiveita laajasti eri osa-alueilta.

Tapaamisen esitysmateriaalit on koottu erilliselle verkkosivuille, johon tullaan jatkossa kokoamaan myös uusien tulevien foorumeiden aineistot. Materiaalit löytyvät täältä>> https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/palvelut-seuroille/seuran-kehittaminen/seuran-hallinto/itaisen-alueen-pj-foorumin

• Kaakkois-Suomi
  • Itä-Suomi