Hyökkääjä Roosa Ärväs liittyy Kuopion Palloseuraan

• Jalkapallosarjat

Kuopion Palloseura on hankkinut uuden hyökkääjäpelaajan tätä sarjakautta varten. Roosa Ärväs liittyy uuden kuopiolaisjoukkueen riveihin loppukauden ajaksi.

Pelaajaa koskevat pelilupa-asiat ovat asianmukaisessa järjestyksessä ja Ärväksen pelaaminen on siten mahdollista jo sunnuntaisessa Åland United-ottelussa Savon Sanomat Areenalla.

Ärväs on pelannut urallaan KMF:n, Pallokissojen, University of Pittsburghin ja Tampereen Ilveksen joukkueissa. Hän on pelannut pari edellistä sarjakautta Ilveksessä ja nyt pelaajaura jatkuu uuden KuPS-joukkueen riveissä. Hyökkääjä liittyi loppuviikolla joukkueen pelaajavahvuuteen ja on saanut harjoituksissa hyviä vaikutelmia.

- KuPS-joukkue vaikuttaa mukavalta ja hyvältä. Joukkueessa on paljon tuttuja pelaajia ja kova paketti on kasassa. Odotan sarjakaudelta, että pääsisin pelaamaan pitkästä aikaa ja odotan onnistumisia joukkueelta. Me tähtäämme ylempään loppusarjaan ja kiva on pelata taas, Ärväs iloitsee kuopiolaisten sivuilla.

• KuPS Naiset