Huuhkajien Ukraina-otteluun myyty jo 17 000 lippua – ”Katsojat ovat meille valtava voimavara”

• Maajoukkueet

Huuhkajat saa tärkeään MM-karsintaotteluun Ukrainaa vastaan vahvan tuen kotiyleisöltä. Lauantaina 9.10. klo 19 Olympiastadionilla pelattavaan otteluun on myyty kevään kausikorttimyynnin, syksyn etuosto-oikeuden ja muutaman päivän yleisen lipunmyynnin aikana jo 17 000 lippua.

Lipunmyynti Huuhkajien Ukraina-otteluun on lähtenyt vauhdilla käyntiin. Ottelulippuja on myynnissä edelleen kaikissa hintakategorioissa, mutta varmistaakseen parhaat paikat, kannattaa toimia nopeasti. Hanki oma lippusi täältä >>

Suomi ja Ukraina ovat molemmat viidessä pisteessä D-lohkossa heti lohkoa johtavan Ranskan perässä. Kotiyleisön kannustusta tarvitaan Olympiastadionin lauantai-illassa.

– Hienoa, että lipunmyynti on käynnistynyt näin vilkkaasti. Katsojat ovat meille valtava voimavara, ja odotamme huipputärkeää ottelua innolla, Huuhkajien päävalmentaja Markku Kanerva kertoo.

Terveysturvallisuus huomioidaan ottelutapahtumassa. Jotta jokainen katsoja voisi nauttia turvallisesti jalkapallojuhlasta, jätetään stadionilla jokaisen sektorin paikoista tyhjäksi 10 prosenttia. Lisäksi ottelutapahtumassa on kasvomaskipakko (suositus alle 12-vuotiaille) koko ottelun ajan.

Tapahtumassa on tarjolla käsihuuhdetta ja katsojia pyydetään huolehtimaan hyvästä käsihygieniasta. Otteluun tulee osallistua ainoastaan täysin terveenä.

–  On mahtavaa, että pitkän odotuksen jälkeen voimme terveysturvallisesti ottaa stadionille jälleen enemmän ihmisiä. Hienoa päästä yhdessä kokemaan Olympiastadionin ainutlaatuinen tunnelma täydessä loistossaan, Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis kehuu.

Päävalmentaja Kanerva julkistaa joukkueensa Ukraina- ja Kazakstan-otteluihin keskiviikkona 29.9. klo 14. Tilaisuus on katsottavissa Palloliiton Youtube-kanavalla >>

Hanki lippusi Ukraina-otteluun >>

*Muokattu 24.9. klo 19:32: lisätty Markku Kanervan kommentit