Huuhkajien Nations Leaguen kotiottelu Montenegroa vastaan aikaistuu

• Maajoukkueet

Tiistaina 7. kesäkuuta pelattavan Suomen ja Montenegron välisen ottelun uusi alkamisaika on 19.00.

Ottelun alkuperäinen alkamisaika oli 21.45.

Palloliitto haki UEFA:lta heti otteluohjelman julkaisun jälkeen Suomi-Montenegro -ottelun sekä 23.9. pelattavan Suomi-Romania -ottelun alkamisaikojen aikaistamista.

Pyyntöä Suomi-Romania -ottelun alkamisajan aikaistamisesta ei kuitenkaan hyväksytty, joten ottelu pelataan alkuperäisen ohjelman mukaisesti perjantaina 23.9. kello 21.45.

- On hienoa, että UEFA hyväksyi meidän ja Montenegron jalkapalloliiton yhteisen pyynnön ottelun aikaistamisesta. Aikaisempi alkamisaika auttaa esimerkiksi lapsiperheitä, jotka haluavat olla kannustamassa Huuhkajia tärkeissä peleissä. Valitettavasti syyskuun Romania-ottelun aikaistaminen ei onnistunut Romanian tv-yhtiön kieltäydyttyä siirrosta, Palloliiton pääsihteeri Marco Casagrande sanoo.

- Mahdollisimman monille suomalaisille sopivat otteluiden alkamisajat ovat meille tärkeä asia, josta olemme viestineet ja tulemme jatkossakin viestimään UEFA:lle aktiivisesti, Casagrande kertoo.

Tiedotamme ottelupaikoista ja lipunmyynnin aukeamisesta lisää mahdollisimman pian.

Huuhkajien otteluohjelma >>

• Huuhkajat