Huuhkajien fanituotteiden kysyntä jättiläismäistä – Toimitusajoissa saattaa esiintyä viiveitä

Huuhkajien fanituotteiden kysyntä on viimeisten viikkojen, ja etenkin viimeisten päivien aikana ollut valtaisaa. Toimitusajoissa saattaa esiintyä viiveitä.

- Verkkokaupan myynti on viimeisen kahden viikon aikana ollut suurempi kuin koko vuoden 2019 aikana, mikä antaa hieman perspektiiviä viime viikkojen kysynnästä. Olemme tästä erittäin kiitollisia ja pyrimme palvelemaan kaikkia asiakkaita mahdollisimman laadukkaasti, Fanimon myyntipäällikkö Lauri Latvala kertoo.

Kaikki Maajoukkueen verkkokaupan tuotot ohjataan suoraan suomalaisen jalkapallon ja futsalin hyväksi.

Maajoukkueen verkkokaupan asiakaspalvelu on tällä hetkellä valitettavasti ruuhkautunut, ja resurssinen optimoimiseksi kaikkiin yhteydenottoihin ei ole mahdollista vastata puhelimitse tai sähköpostitse.

- Jättiläismäisestä kysynnästä johtuen toimitusajoissa saattaa tulevina viikkoina valitettavasti esiintyä viiveitä, Latvala pahoittelee.

Palvelun nopeuttamiseksi verkkokaupan toimitusvaihtoehdoista ”Nouto” on poistettu toistaiseksi käytöstä.

- Nouto-tilausten käsittely vie selkeästi enemmän aikaa kuin postipakettien lähettäminen. Tehostamme toimintaa keskittämällä kaikki resurssimme tällä hetkellä tilausten mahdollisimman nopeaan toimittamiseen. Näin pystymme palvelemaan laajaa asiakaskuntaamme parhaalla mahdollisella tavalla, Latvala lupaa.

Jo tehdyt noutotilaukset käsitellään ja toimitetaan normaalisti.