Huuhkajien EM-karsintojen ensimmäiset kotiottelut Tampereella

• Maajoukkueet

Palloliiton liittohallitus päätti kokouksessaan maanantaina 17.12. miesten EM-karsintojen ensimmäisten kotiotteluiden pelipaikoista.

Huuhkajien kotiavaus vuoden 2020 EM-lopputurnauksen karsinnoissa pelataan lauantaina 8.6.2019, jolloin vastaan asettuu Bosnia-Hertsegovina. Ottelu pelataan Ratinan stadionilla Tampereella ja se alkaa kello 19.00.

Syyskuun kotiottelut Suomi – Kreikka (torstaina 5.9.) ja Suomi – Italia (sunnuntaina 8.9.) pelataan niin ikään Ratinan stadionilla. Molempien otteluiden alkamisaika on 21.45, mutta Kreikka-ottelun osalta UEFA:lta on haettu muutosta alkamisajan siirtämiseksi kello 19.00:aan.

Lokakuussa pelattavan Suomi – Armenian ja marraskuussa pelattavan Suomi – Liechtensteinin osalta päätökset pelipaikoista tehdään myöhemmin.

Liittohallituksen kokous jatkuu ja muista päätöksistä tiedotetaan myöhemmin.

• Huuhkajat
  • Tampere