Huuhkajat Romanian vieraaksi kesäkuun alussa

• Maajoukkueet

Suomen Palloliitto ja Romanian jalkapalloliitto FRF ovat sopineet miesten A-maaottelun pelaamisesta tiistaina 5. kesäkuuta.

Ottelu pelataan Romaniassa. Pelipaikka sekä ottelun tarkempi alkamisaika vahvistuvat myöhemmin. Romania ja Suomi kohtasivat edellisen kerran vuoden 2016 EM-lopputurnauksen karsinnoissa. Tuolloin Romania voitti Helsingissä maalein 2-0 ja Bukarestissa tuloksena oli 1-1-tasapeli.

Romania-ottelun jälkeen Huuhkajat kohtaa Valko-Venäjän Ratinan stadionilla Tampereelle lauantaina 9.6. kello 19.00. Pääsyliput Valko-Venäjä -otteluun >>

Ottelut Romaniaa ja Valko-Venäjää vastaan ovat Markku Kanervan suojattien viimeiset valmistavat A-maaottelut ennen syyskuussa alkavaa Nations Leagueta.

• Huuhkajat