Huuhkajat lentää Urheilumuseoon – Huuhkajat EURO2020 pop up -näyttely

• Maajoukkueet

Koe unohtumaton EM-kesä uudestaan Palloliiton ja Urheilumuseon yhdessä toteuttamassa Huuhkajat EURO2020 pop up -näyttelyssä 4.–17.10.

Huuhkajien historiallinen EM-lopputurnaus oli unohtumaton sukupolvikokemus. Muistoihin on mahdollisuus palata Huuhkajien EURO2020 pop up -näyttelyssä, joka toteutetaan Urheilumuseossa. Näyttely jatkuu 17. lokakuuta asti.

Kaikki, mitä EURO2020-tarinaan liittyi, tapahtui ensimmäistä kertaa ja on näin historiallista. Näyttelyyn on koottu yhteisiä ainutlaatuisia hetkiä ja esineitä yleisön nähtäväksi ja koettavaksi.

- Pop up -näyttely on yksi väylä, jonka haluamme tarjota Huuhkajien kannattajille ainutlaatuisiin EURO2020-muistoihin. Näyttelyssä vierailu on oiva tapa virittäytyä maaottelutunnelmaan esimerkiksi ennen MM-karsintaottelua Suomi-Ukraina. Hienoa, että saatiin tämä onnistumaan yhdessä Urheilumuseon kanssa, Palloliiton markkinointipäällikkö Mikko Laitinen kertoo.

- On mahtava kerrata yhteistyössä Palloliiton kanssa poikkeuksellista EM-kisahuumaa, kun liito kohti MM-lopputurnausta on alkanut. Huuhkajien tarjoama unohtumaton elämys maustaa hienosti ja monipuolisesti näyttelyä, kommentoi Urheilumuseon näyttelypäällikkö Kalle Rantala.

Tervetuloa aistimaan EURO2020-hetkiä Urheilumuseoon!

Huuhkajat EURO202 pop up -näyttely
Urheilumuseo
Ma 4.10. – su 17.10.
Urheilumuseon aukioloajat: ma-pe 10-18, la 10-17, su 11-17
Urheilumuseon lippujen hinnat: aikuiset 15 €, erityisryhmät (opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet, työttömät) 10 €
Ilmainen sisäänpääsy alle 18-vuotiaille.

• Huuhkajat