Huuhkajat aloittaa MM-karsinnat Helsingin Olympiastadionilla

• Maajoukkueet

Suomen miesten A-maajoukkue kohtaa MM-karsintojen avausottelussa Bosnia-Hertsegovinan. UEFA on hyväksynyt ottelun pelipaikaksi Helsingin Olympiastadionin.

Huuhkajien MM-karsintojen avausottelu Bosnia-Hertsegovinaa vastaan pelataan Helsingin Olympiastadionilla keskiviikkona 24.3.2021.

– Olympiastadion saa heti näytön paikan ja mahdollisuuden osoittaa, että luonnonnurmi voidaan myös Suomessa saada pelikuntoon maaliskuun puolella, Palloliiton pääsihteeri Marco Casagrande kommentoi.

– Toivottavasti suomalainen jalkapalloyleisö saa olla mukanamme aloittamassa ikimuistoista jalkapallovuotta. Olympiastadionille voidaan realistisesti ajatella otettavan suunnilleen samanlaista yleisömäärää kuin syksyllä UEFA Nations Leaguen peleissä, mikäli koronavirustilanne sen suinkin sallii, Casagrande jatkaa.

Palloliitto on pyytänyt ottelun alkamisajan aikaistamista.

Olympiastadionin remontti valmistui viime vuoden elokuussa, ja Huuhkajat palasi kotipesään syyskuussa. Miesten A-maajoukkueen kotiottelut pelataan lähtökohtaisesti Olympiastadionilla myös vuonna 2021.

Huuhkajien ottelut MM-karsinnoissa (kaikki ajat Suomen aikaa):

Ke 24.3. klo 21.45 Suomi – Bosnia-Hertsegovina
Su 28.3. klo 21.45 Ukraina – Suomi
La 4.9. klo 19.00 Suomi – Kazakstan
Ti 7.9. klo 21.45 Ranska – Suomi
La 9.10. klo 19.00 Suomi – Ukraina
Ti 12.10. klo 17.00 Kazakstan – Suomi
La 13.11. klo 16.00 Bosnia-Hertsegovina – Suomi
Ti 16.11. klo 21.45 Suomi – Ranska

Seuraamme tarkasti koronavirustilannetta ja viranomaisten määräyksiä yleisörajoituksiin liittyen. Tiedotamme lipunmyynnistä ja mahdollisesta alkamisajan muutoksesta mahdollisimman pian.

• Huuhkajat