HUU-TV: Maalintekijät Soiri ja Kamara huipputyytyväisinä voiton jälkeen

• Maajoukkueet

Pyry Soiri ja Glen Kamara onnistuivat molemmat maalinteossa Kreikkaa vastaan maanantaina.

Suomi kukisti Kreikan UEFA Nations Leaguen ottelussa 2-0. Pyry Soiri teki avausmaalin heti toisen puoliajan alussa ja Glen Kamara varsinaisen peliajan loppuhetkillä.

Suomella on nyt kasassa neljä voittoa neljästä Nations Leaguen ottelusta, millä heltiää lohkon kärkisija.

- Olen tyytyväinen siihen, että joukkue pelasi niin hyvin ja että teimme niin paljon töitä yhdessä puolustuksessa ja hyökkäyksessä. Olen tyytyväinen maaliini ja myös suoritukseeni, ensimmäisen maalinsa Huuhkajissa viimeistellyt Kamara sanoi Huuhkaja-TV:ssä.

Soiri myhäili Kamaran tavoin tyytyväisyyttään pelin jälkeen.

- Loistava fiilis. Teimme sen mitä piti ja mielestäni loistava peli joka jätkältä tänään, Soiri kiteytti Huu-TV:ssä.

• miesten A-maajoukkue