HUU-TV LIVE perjantaina: Paneelikeskustelu pelaajakehityksestä

• Seuratoiminta

Viikonloppuna Helsingissä pidettävän Palloliiton seuraparlamentin syyskokouksen yhteydessä järjestetään myös mielenkiintoinen paneelikeskustelu pelaajakehityksestä.

Paneelikeskustelu jakaantuu kahteen jaksoon, joista ensimmäinen käydään englanniksi ja toinen suomeksi.

”Ottelu” vihelletään käyntiin kello 17.30 ja ensimmäisellä jaksolla käsitellään aihetta Coach education and coaches in Finland ja panelisteina ovat Boris Wistuba, Ricardo Duarte, Kyösti Lampinen ja Kimmo Eronen.

Tauon jälkeen alkaa toinen jakso noin kello 18.20. Aiheina ovat Tasoryhmät ja tryoutit sekä prosessit niiden osalta sekä Nuorten pelaajien peliminuutit pääsarjoissamme ja panelisteina toisella jaksolla nähdään Juho Rantala, Jarkko Jokiranta, Kyösti Lampinen ja Maiju Ruotsalainen.

Seuraparlamentin kokous perjantaina 23.11. alkaa kello 14.00 ja niin kokousta kuin paneelikeskustelujakin voi seurata suorana lähetyksenä Palloliiton Huuhkaja-TV:ssä >>

• Valmentajat
  • pelaajakehitys