Huippulahjakkuus sopimukseen KuPS:n kanssa

• Jalkapallosarjat

Ykkösen sarjakauteen 2019 valmistautuva Kuopion Palloseuran naisten edustusjoukkue on vahvistanut rivejään huippulahjakkaalla nuorella pelaajalla.

Vasemmalla laidalla pelaava Anni Hartikainen liittyy uusimpana sopimuspelaajana KuPS-joukkueen riveihin. Hartikainen on Kuopion Pallokissojen kasvatti ja on pelannut seurassa jo yhdeksän vuotta. Laitapelaajan menestyksekäs pelaajaura jatkuu nyt uuden KuPS-joukkueen riveissä.

Hartikainen lukeutuu omassa ikäluokassaan valtakunnan parhaimpiin pelaajiin ja hän lähtee suurin odotuksin uuteen sarjakauteen perinteikkään kuopiolaisseuran keltamustissa väreissä.

- Minulla on hyvät odotukset sarjakauden 2019 suhteen. On kiva päästä treenaamaan kokeneempien ja kovien pelaajien kanssa. Haluan näyttää treeneissä mitä osaan. Joukkueessa on hyvä yhteishenki ja harjoituksissa on kova intensiteetti. Luotan siihen, että meillä on hyvät ainekset hyvään sarjakauteen. Meillä on tasainen ja vahva joukkue pelin jokaisella osa-alueella, Hartikainen muistuttaa.

Päävalmentaja Ollipekka Ojala iloitsee nuoren pelaajan sopimuksen johdosta.

- Anni on oman ikäluokkansa parhaita pelaajia Suomessa. On erittäin hyvä asia että me saimme hänet mukaan joukkueeseen. Annilla on erittäin hyvä kehonhallinta, hän on hyvä pallon kanssa ja on hyvä 1v1-ohittaja pallon kanssa. Hän menee B-tyttöjen mukaan pelaamaan ikäluokan SM-karsinnat, päävalmentaja toteaa.