Helsingin piirin kevätkokous ti 20.3.2018

• Alueuutiset

KUTSU SUOMEN PALLOLIITON HELSINGIN PIIRI RY:N SÄÄNTÖMÄÄRÄISEEN KEVÄTPIIRIKOKOUKSEEN

Piirihallitus on kokouksessaan 30.1.2018 päättänyt kutsua piirin kevätkokouksen koolle

tiistaina maaliskuun 20. päivänä 2018 kello 18.00 alkaen piiritoimiston kokoustilassa, Maistraatinkatu 5.

Erääntyneen jäsenmaksunsa maksaneella seuralla on kaksi (2) perusääntä. Seurat saavat perusäänten lisäksi kevätpiirikokoukseen lisä-ääniä piirikokousta edeltävän lopun pelipassimääränsä mukaan.

Seuralla on oikeus lähettää piirikokoukseen yksi (1) edustaja kutakin ääntä kohden.

Edustajilla pitää olla seuran antama yhteinen valtakirja, jossa mainitaan edustajien nimet ja heidän äänimääränsä. Sama edustaja saa edustaa vain yhtä seuraa. Seurojen puheenjohtajille lähetetään linkki sähköiseen valtakirjaan, jota suositellaan käytettäväksi.

Esityslista

Tasekirja 2017