Helmarit kutsuu juniorijoukkueet kannustamaan – joukkueliput EM-karsintoihin nyt edullisesti

• Maajoukkueet

Naisten A-maajoukkue aloittaa taipaleensa kohti kesän 2021 EM-lopputurnausta syyskuun alussa alkavilla karsinnoilla.

Karsintojen kotiotteluista kaksi pelataan tämän vuoden puolella. Helmarit aloittaa karsinnat Albanian vieraana 2.9., mutta sen jälkeen ovat edessä kotiottelut Elisa Stadionilla Vaasassa 8.10. niin ikään Albaniaa vastaan ja Telia 5G Areenalla Helsingissä 7.11. Kyprosta vastaan.

Helmarit haluaa kutsua juniorijoukkueet sankoin joukoin syksyn EM-karsintaotteluihin kannustamaan ja tukemaan joukkuetta matkalla kohti EURO2021-lopputurnausta. Helmareiden otteluihin on myynnissä rajoitettu määrä suosittuja joukkuelippuja, jotka ovat nyt todella edullisia, sillä Palloliitto ja Helmarit haluavat tarjota erityisesti juniorijoukkueille mahdollisuuden tulla katsomaan heidän esikuviaan kentällä. Joukkuelipun hinta on 40 euroa, ja lippu sisältää sisäänpääsyn 16 pelaajalle ja 4 aikuiselle.

- Kotiyleisön edessä on aina hienoa pelata, mutta jos saamme katsomot täyteen, jokainen meistä Helmaripelaajista saa vielä ekstralatauksen peleihin, Helmarikapteeni Tinja-Riikka Korpela sanoo.

- Junioripelaajat ovat mitä parhaimpia mahdollisia katsojia, sillä he pitävät ääntä ja oikeasti kannustavat meitä parempiin suorituksiin kentällä, ”Tinni” painottaa.

Helmareiden ottelut ovat samalla mainio vaihtoehto esimerkiksi joukkueen kauden päätösreissulle loka- ja marraskuussa. Vaasassa joukkuelipun ostaneilla on mahdollisuus nähdä kaksi ottelua yhdellä lipulla, sillä Helmareiden Albania-kamppailuun ostetut pääsyliput oikeuttavat sellaisenaan sisäänpääsyyn myös samana päivänä Elisa Stadionilla pelattavaan U19-tyttöjen EM-karsintaotteluun Tshekki–Suomi. Helsingin otteluun joukkuelipun ostaneilla joukkueilla on puolestaan mahdollisuus osallistua arvontaan, josta valitaan pallotytöt / -pojat, sekä pelaajasaattajat Kypros-otteluun. Arvonnan voittaneet joukkueet pääsevät veloituksetta tapahtumaan.

Molempiin Helmareiden syksyn otteluihin on nyt vielä erityinenkin syy ostaa pääsyliput jo hyvissä ajoin etukäteen, sillä Palloliitto arpoo tasaisin väliajoin ennen otteluita kaikkien ennakkolippuja ostaneiden kesken Suomi-pelipaitoja Helmari-pelaajien painatuksella ja nimikirjoituksella varustettuina – arvontaan pääsevät osallistumaan myös joukkuelipun ostaneet. Arvonnan säännöt löytyvät Ticketmasterin verkkokaupasta, jossa arvontaan osallistuminen tapahtuu lipunoston yhteydessä.

- On mahtavaa tavoitella suurta unelmaa yhdessä - saada Suomi taas arvokisoihin, Korpela kiteyttää syksyn ja karsintojen tavoitteet.

Lisätiedot joukkuelipuista ja suorat linkit lipunmyyntiin >>

Yksittäisliput syksyn EM-karsintaotteluihin >>

• Helmarit