Hartwallista Palloliiton palvelukumppani

Suomen Palloliitto ja Hartwall ovat sopineet MM2014-karsinnan kattavan palvelukumppanuussopimuksen, joka sisältää option jatkosta.

Yhteinen arvomaailma

Sopimuksen myötä Hartwall toimittaa juomat yleisölle Huuhkajien kotiotteluissa sekä Novelle-kivennäisvedet ja -lähdevedet kaikkien maajoukkueiden käyttöön.

- Hienoa saada Hartwall uudelleen mukaan Palloliiton kumppaniksi. Hartwallin maine luotettavana ja vastuullisena toimijana sopii hyvin suomalaisen jalkapallon arvoihin. Tämä yhteinen arvomaailma yhdistettynä molempien vahvoihin tuotemerkkeihin tarjoaa loistavia mahdollisuuksia konkreettiselle yhteistyölle, Palloliiton markkinointipäällikkö Ilkka Vanala toteaa.

- Sopimus Palloliiton kanssa antaa meille mahdollisuuden olla mukana hienon ja intensiivisesti seuratun lajin parissa. Tavoitteemme on palvella yleisöä ja auttaa luomaan kokonaisvaltaista, vastuullista ja nautinnollista urheiluelämystä, Hartwallin ravintolakanavan myyntijohtaja Seppo Salkoharju kiittää.

• Palloliitto