Hanki Volkswagen Touran seurasi käyttöön kauden ajaksi

• Seuratoiminta

Palloliiton yhteistyökumppanit Volkswagen ja Telia tarjoavat viisitoista huippuvarusteltua Volkswagen Tourania suomalaisten jalkapalloseurojen käyttöön kaudelle 2019. Autoissa olevan Telian striimausratkaisun avulla lasten pelejä pääsee halutessaan seuraamaan helposti myös etänä.

Palloliiton pääyhteistyökumppanit Volkswagen ja Telia ovat yhdistäneet voimansa aivan uudella tavalla suomalaisen jalkapalloperheen puolesta. Volkswagen tarjoaa yhteistyössä Telian kanssa junioriseurojen ja jalkapalloperheiden käyttöön kiivaimman pelikauden (touko-lokakuu) ajaksi veloituksetta viisitoista 7-paikkaista Volkswagen Touran tila-autoa.

Telia puolestaan huolehtii siitä, että autot on varustettu laadukkailla digitaalisilla kommunikointi- ja kuvauslaitteilla.

- Haluamme olla aito osa suomalaista jalkapalloperhettä. Meille aito kumppanuus on tekoja, joilla mahdollistamme ruohonjuuritason toimintaa. Loputtomat kuskaukset treeneihin ja turnauksiin sekä perheiden arjen helpottaminen - näissä me voimme auttaa, Volkswagenin markkinointipäällikkö Jon Höckerstedt kertoo.

- On mahtavaa yhdessä kokeilla erilaisia tapoja tukea ja uudistaa suomalaista jalkapalloa. Telia panostaa yhteyksien rakentumiseen ja urheilun digitalisoitumisen edistämiseen. Autoista löytyvät Telian tarjoamat kuvauslaitteet helpottavat vanhempien ja muiden kiinnostuneiden osalta lasten pelien seuraamista myös etänä. Kamera vaan kentän laidalle ja pelin pääsee striimaamaan sovelluksen avulla katsojille, Telia Finlandin jalkapalloyhteistyöstä vastaava Karri Suoraniemi avaa yhteistyötä.

Palloliitto tahtoo tulevaisuudessa yhdistää entistä näkyvämmin ruohonjuuritason toimijat ja jalkapalloperheen yhteistyökumppanit.

- Olen todella ylpeä ja iloinen, että voimme toimia alustana Volkswagenin ja Telian osaamisen yhdistämisessä. Arkiset jalkapallotoimijat ja seurat ovat tämän yhteistyön ytimessä ja hyöty menee juuri sinne, missä sitä eniten tarvitaan, Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis iloitsee.

Toimi näin!

Jos seuranne tahtoo viettää Volkswagenin ja Telian mahdollistaman unohtumattoman futiskesän 2019, laatikaa toimintasuunnitelma, jossa kerrotte millaisiin futisseikkailuihin Touranin on tarkoitus jalkapalloyhteisönne jäsenet kuljettaa.

Tourania kannattaa hyödyntää kimppakyyteihin seuran ja joukkueiden omissa tapahtumissa, Naisten Liigan tai Veikkausliigan matseissa ja Suomen maaotteluissa. On nimittäin hyvinkin todennäköistä, että liput peleihin koko porukalle löytyvät Touranin hanskalokerosta.

Tärkeintä on, että auto tuo mahdollisimman laajalti iloa seuran sekä pelaajien tarpeisiin ja toiveisiin. Mitä useampi futaaja autosta hyötyy, sitä parempi!

Kampanja-alueeseen kuuluvat Espoo, Helsinki, Hämeenlinna, Kuopio, Oulu, Porvoo, Rovaniemi, Tampere, Turku, Vaasa ja Vantaa.

Lue tarkemmat osallistumisohjeet, laadi toimintasuunnitelma Touranin käytölle ja ilmoittaudu mukaan kisaan >>