13.5.2022 klo 11.30

Haku seuratoimijan valmennusohjelmaan SPL1 on käynnissä

Ⓒ Roni Lehti

Sinulle, joka haluat kehittää itseäsi ja seuran toimintaa innostavien kouluttajien luotsaamana ja verkostoitua muiden seuratoimijoiden kanssa:

Suomen Palloliiton ja Perho PRO:n yhteistyössä toteuttama, SPL 1-seuratoimijan valmennusohjelma on suunnattu Sinulle, seuratoimija, joka haluat olla rakentamassa oman seurasi menestystarinaa kehittämällä omaa seuratoiminta- tai johtamisosaamistasi ja samalla uudistaa jalkapalloseurasi tuloksellisuutta. Valmennuksen ja seurakehittämisen ytimessä on lisäarvon tuottaminen niin seuralle kuin jokaiselle seuran pelaajallekin.

VALINNAISUUTTA TUTKINNON OSISSA

SPL 1- seuratoimijan valmennusohjelma 2.0. antaa mahdollisuuden valita omaan työtehtävääsi ja tavoitteisiisi parhaiten soveltuva tutkinnon osa näistä:

Strategiatyön johtaminen tai Projektin johtaminen – tutkinnon osat soveltuvat seuran johtamistehtävissä toimiville.

Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen tai Asiakashankinta – tutkinnon osat kaikille seuratoimijoille, jotka toimivat jäsenrajapinnassa, tekevät varainhankintaa ja hankkivat yhteistyökumppaneita seuralle.

Haku elokuussa alkavaan koulutukseen on käynnissä! Lisätietoa hakemisesta ja koulutuksesta >>