Haku lasten ja nuorten C+ -koulutukseen avoinna

• Seuratoiminta

Palloliitto ja Eerikkilän Urheiluopisto järjestävät vuonna 2018 koulutuksen lasten valmennukseen erikoistuville valmentajille (SPL C+ ja LAT). Haku koulutukseen on avoinna.

Tavoitteena on saada seuratoimintaan lisää alle 12-vuotiaiden lasten jalkapallovalmennuksen erityisosaajia ja liikunnan ohjaamisen ammattilaisia. Koulutus valmistaa samalla liikunnan ammattitutkinnon tai sen osan suorittamiseen.

Lasten jalkapallovalmennusosaamiseen painottuva liikunnan ammattitutkinto koostuu seuraavista osista:

Pakolliset tutkinnon osat:
​1. Liikunnan ammattilaisena toimiminen
​2. Liikkumaan ohjaaminen

Valinnaiset tutkinnon osat (C+):
​3. Liikuntataitojen ohjaaminen
​4. Tutkinnon osa muusta ammattitutkinnosta à Lasten valmentaminen (valmentajan ammattitutkinnosta)

Koko tutkinnon suorittava (kaikki tutkinnon osat) saa pätevyyden toimia lasten valmennuksen ja eri kohderyhmien liikunnan ohjaamisen ammattilaisena. Koko tutkinnon voi suorittaa myös oppisopimuksella. Koulutukseen valittu voi halutessaan valita vain valinnaiset tutkinnon osat (3 ja 4) ja saa koulutuksen sekä tutkintotilaisuudet hyväksytysti suoritettuaan Palloliiton C+ todistuksen sekä osatutkintotodistukset.

Koulutus järjestetään ajanjaksolla 1.2.-11.12.2018 Eerikkilässä.

Haku on avoinna 5.1.2018 saakka. Lisätietoja ja hakuohjeet >>

• Valmentajat