Haku Helsingin piirin erotuomariakatemiaan päättyy 19.11.

• Jalkapalloharrastus
  • Alueuutiset

Haku Helsingin piirin ja Helsingin erotuomarikerhon erotuomariakatemiaan kaudelle 2018 on käynnissä. Akatemiakausi kestää tammikuusta lokakuuhun.
    Akatemiaan haetaan vapaamuotoisella hakemuksella. Hakemuksessa tulee mainita, mikäli hakijalla on vuoden aikana esteitä osallistua akatemiatoimintaan (esim. asepalvelus, opiskelukiireitä tms.).

Hakijan on oltava:
    - Tavoitteellinen erotuomari
    - Valmis sitoutumaan akatemiatoimintaan
    - Mielellään enintään 25-vuotias (s. 1992 tai myöhemmin. Yli 25 vuoden ikä ei kuitenkaan estä valituksi tulemista.)

Akatemiaan valitut erotuomarit jaetaan akatemiakouluttajien toimesta kolmeen ryhmään. Ryhmillä on vuoden aikana 1-3 tapahtumaa kuukaudessa. Akatemiaan valittujen tulee pystyä osallistumaan tapahtumiin sekä sitoutua kehittämään itseään erotuomarina myös tapahtumien ulkopuolella. Akatemiaan ei valita osallistujia, jotka pitävät yhä pelaajauraansa erotuomaritoiminnan edellä. Akatemiaan valittujen tulee priorisoida akatemiatapahtumat esim. oman joukkueen pelien edelle.

Erotuomariakatemiaan valituilta tullaan perimään 50€ osallistumismaksu. Tämän lisäksi akatemiakauden aikana omavastuu peritään akatemiakurssista (tammi-helmikuu) sekä kauden päätöstilaisuudesta (loka-marraskuu).

Erotuomariakatemian 2018 kauden avaustilaisuus järjestetään ke 20.12. klo 17 alkaen. Tapahtumassa juostaan kuntotesti, tehdään sääntökoe, julkaistaan ryhmäjaot ja käydään läpi tulevaa akatemiakautta.

Hakemus on lähetettävä sunnuntaihin 19.11. mennessä. Valinnoista ilmoitetaan viimeistään perjantaina 30.11.

Akatemiatoiminnasta piirin sivuilla: https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/helsinki/pelitoiminta/...

Hakemukset ja lisätietoja,
    Topias Tuira