Haemme huippuvaiheen alueellista pelaajakehittäjää

Palloliitto etsii määräaikaista huippuvaiheen alueellista pelaajakehittäjää kehittämään Lännen alueen tyttöpelaajia yhdessä seurojen ja urheiluakatemioiden kanssa.

Tehtävä on 2 vuoden määräaikaisuus alkaen viimeistään 1.1.2022. Tehtävä sijoittuu Lännen alueelle (Turku, Satakunta, Ahvenanmaa).

Pelaajakehittäjänä teet tiivistä yhteystyötä tyttöjen huippujalkapallopäällikön, maajoukkuevalmentajien ja aluevalmentajien kanssa. Intensiivinen yhteistyö alueen seurojen ja urheiluakatemioiden kanssa niiden arkiympäristöissä on olennainen osa rooliasi ja tuet toiminnallasi seurojen urheilutoiminnan kehittämistä. Huippuvaiheen alueellisen pelaajakehittäjän keskeinen tehtävä on pelaajakartoitus- ja koulutus ja pelaajan laadukkaan arjen kehittäminen.

Alueellisena pelaajakehittäjänä sinulla on vastuu Lännen alue A:n (Turku, Satakunta, Ahvenanmaa) U14-U16 pelaajien kartoituksesta ja ikäluokkien pelaajien toimintaympäristöjen kehitysprosesseista. Sinulla on myös vastuu Turun seudun urheiluakatemian valmennusprosessien johtamisesta ja valmennuksesta, sekä hybridimalliakatemian (seura-urheiluakatemia-Palloliitto) toimintaympäristön ja seurayhteistyön kehitystyöstä.

Etsimme valmennuksen ammattilaista, joka on valmis laittamaan itsensä likoon suomalaisen huippujalkapallon edistämiseksi. Tunnet kansainvälisessä huippujalkapallossa menestymisen edellytykset ja sinulla on kotimaista tai ulkomaista valmentajakokemusta nuorten huippuvaiheen jalkapallotasolta. Omaat vähintään UEFA B-lisenssin ja sinulla on selkeä suunnitelma edetä A-tasolle.

Arvostamme kykyä luoda valmennusympäristöön motivoitunut ja innostava ilmapiiri – tuloksista tinkimättä. Johdat toimintaa systemaattisesti, jämäkästi ja ihmisten kautta. Sinulla on kyky rakentaa ja johtaa monipuolista osaamista sisältävää valmennustiimiä sekä jatkuva halu kehittää omaa osaamistasi.

Tehtävä edellyttää mahdollisuutta matkustaa Suomessa ja satunnaisesti myös ulkomailla. Lähetäthän hakemuksesi 24.10.2021 klo 23:59 mennessä. Liitä hakemukseesi myös CV:si sekä palkkatoiveesi. Huomioithan hakemusta tehdessäsi, että se sisältää yhden videohaastattelukysymyksen.

Lue tehtävästä tarkemmin >>

Lisätietoja tehtävästä antaa tyttöjen huippujalkapallopäällikkö Marianne Miettinen (+358 44 783 1361) sekä henkilöstöpäällikkö Heidi Holopainen (+358 40 540 71 84).