GFT Prinsessat Ilveksen vastustajaksi naisten futsalfinaaliin

• Futsal

Naisten Futsal-Liigan finaalit alkavat pääsiäismaanantaina ja vastakkain finaaleissa ovat GFT Prinsessat ja Ilves FS.

Ilves FS varmisti finaalipaikkansa kaatamalla FTK:n välierissä suoraan otteluvoitoin 2-0. Toisessa välieräsarjassa tarvittiin kolme ottelua ja GFT Prinsessat kukisti FC Sport J:n ratkaisevassa ottelussa pitkäperjantaina 4-1 varmistaen paikkansa finaaleihin.

Finaalit alkavat pääsiäismaanantaina 2.4. Opinmäen liikuntahallissa Espoossa, jossa runkosarjan ykkönen GFT Prinsessat emännöi ensimmäistä finaalia kello 15.00 alkaen. Samaan aikaa Putaan liikuntahallissa FTK ja FC Sport J kohtaavat pronssiottelussa. Mestaruuteen vaaditaan kaksi voittoa, pronssimitalit ratkaistaan suoraan yhdessä ottelussa.

Naisten Futsal-Liigan ensimmäinen finaali esitetään suorana lähetyksenä Palloliiton Huuhkaja-TV:ssä. Toinen finaali keskiviikkona 4.4. kello 18.15 Tampereella sekä mahdollinen kolmas finaali tiistaina 10.4. kello 18.15 ovat kumpikin nähtävillä suorana lähetyksenä Yle TV2:lla.

Finaalit ja pronssiottelu Tulospalvelussa >>

Jo nyt pääsiäislauantaina ratkaistaan Naisten Futsal-liigakarsinta. Sekä KaDy että FC OPA ovat voittaneet kertaalleen kotonaan ja ratkaiseva kolmas ottelu pelataan KaDyn kotiareenalla Huhtasuolla lauantaina 31.3. kello 16.30. Ottelu pelataan ratkaisuun asti ja voittaja pelaa ensi kaudella Naisten Futsal-Liigassa.

Karsinnan ratkaiseva ottelu Tulospalvelussa >>

• futsal