Futsalin strategiatyö käynnistyy – Palloliiton hallitus vahvisti kokoonpanon

• Futsal

Palloliiton hallitus vahvisti futsalin strategiaryhmän kokoonpanon kokouksessaan 1. helmikuuta. Futsalin strategia pohjautuu suomalaisen jalkapallon ja futsalin kokonaisstrategiaan 2021-2024, ja se valmistuu tulevan kesän aikana.

Strategian ohjausryhmään nimettiin Jyrki Filppu, Tom Nevanpää ja Veli-Matti Rinnetmäki

Erikseen nimettiin futsalin urheilutoiminnan strategiaryhmään Kalle Huusko pj., Hannu Tihinen, Kerkko Huhtanen, Panu Autio, Jyrki Filppu ja Marjo Reis-Kauria.

Futsalin seurapalveluiden strategiaryhmään nimettiin Kirsi Nummela pj., Tom Nevanpää, Esa Saajanto, Mikko Aitkoski, Juha Vedenpää ja Jyrki Filppu.

Futsalin kilpailu- ja erotuomaritoiminnan strategiatyön valmistelusta puolestaan vastaavat Matti Anttonen pj., Jouni Pihlaja, Anssi Lahtinen ja Jyrki Filppu.

• futsal